LONDON-my new home









För ca ett år sedan när jag och Julia b var och hälsade på syrran som pluggade där en termin

Har tvekat, funderat, överläggt, försökt lista ut vad JAG vill.. Som sagt, det har varit ett val mellan företagsekonomi i Sthlm eller Fashion merchandise management i London. Helt plötsligt, en julikväll klockan två påväg hem ifrån jobbet fick jag en känsla. En känsla som sa att London var rätt. Snacka om lättnad! Men sedan dess har jag ändå hunnit tveka lite till, funderat lite till, fast London har hela tiden vägt tyngst och det var ett tag sen jag bestämde mig helt att London får det bli.
Så den 15e september flyger jag till mitt nya hem. Om allt går som det ska, jag trivs osv. blir jag a Londoner för de 4 kommande åren! Shit så lång tid tänker ni. Jag också. Men jag kommer såklart komma hem med jämna mellanrum och på sommaren är jag ledig minst 3 månader så då blir det hem och jobba. Tyvärr tror jag inte att pengar växer på träd i London heller utan snarare att dom går åt som smör.. Attans! Och ja mamma, jag ska försöka shoppa så lite som möjligt.. Hur det ska gå i en av europas shoppingstäder är en annan historia.
I alla fall, det mesta inför skolan är fixat, dock inte boende.. Känns sådär, men som tur är har jag några som jag ska bo med och som är på plats och kollar lägenhet/hus i dagarna.. Blir sjukt mycket billigare så, att bo ihop. 
Jag hoppas och tror att jag gjort rätt val. Enda sättet att ta reda på det är att prova and i will, snart..


Kommentarer
Postat av: Maja persson

För att lyckas måste man våga chansa. Jag tror de är helt rätt älskling. Om mina drömmar slår in kommer jag senare. Love u

2010-08-24 @ 15:29:32
Postat av: Berggren

De va som fan, låter riktigt roligt.. bra att du kommer hem på sommaren så man kan köpa öl av dej ute på tylösand ;)

2010-08-24 @ 17:53:49
Postat av: sandra

GRYMT JU!! Jag är säker på att det kommer bli kanon där borta :D

2010-08-24 @ 18:36:27
URL: http://iqu.blogg.se/
Postat av: Sara

Gumman jag flyger ut den 10nde och ska också leta boende som en gnu. Första fyra veckorna är jag på kursen men sen vill jag försöka hitta boende! Vi får höras! Puss

2010-08-24 @ 23:25:55
Postat av: Isabell

Hej gumman! Å vad du är modig och bara sattsar. Jag tror du kommer få det grymt och en upplevelse för livet, minst sagt! Vad jag saknar sommaren i tylösand med alla er på hotellet! Hoppas du mår bra? Sköt om dig nu och tagga inför resan! Jag håller tummarna. Kram <3

2010-08-25 @ 11:53:19
URL: http://bellaborgencrantz.blogg.se/
Postat av: Sandra

JA indeed hjärtat. Hoppas, hoppas :)



Haha, berggren. klart du ska få köpa lie öl av mig! Nästa sommar får ni se till att komma ner rätt dagar också ;)'



Tack sandra!! Såg att du fått lägenhet :) Fan va kul, grattis :)



Sara: Absolut snygging! Har tänkt höra av mig till dig men har inte blivit av! Jag ska förmodligen bo med lite folk som går på samma skola. Nämligen en tjej som kommer från Tranemo pluggar också där och hon har inte heller fixat boende och behövde lite mer folk. Men vi har ju inte fixat något än heller så jag vettifasen.. Det var du och en kompis till som skulle åka va? Vad är de för kurs du ska gå på? :) Ha de bäst gumman! PUSS



Isabelle: Haha tack :) Ja jag meeed! Saknar allt och längtar redan till nästa! Jag mår kanon. Du med hoppas jag :) Blir det någon resa förresten? :) Ha det bra sötnos! Kramkram <3



2010-08-25 @ 15:49:03
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: lisa d.

congrats! you made a choice and its the right choice, cause you made it. if you choose to choose again, that's the right choice too. love how it seems that you listened to your heart, hopefully not only to the shopping and nightlife of London ;)

xo.

2010-08-26 @ 08:33:55
URL: http://lisafika.blogspot.com/
Postat av: ebba

Oh fifan vad roligt Sandra!

Jag vill med!

2010-08-27 @ 14:18:36
URL: http://[email protected]
Postat av: linda

åå, förstår att velar men heeeeeeerregud va roligt det låter med london! detta tycker jag absolut du ska göra sandra :) hoppas allt är bra med dig annars :)

puss linda

2010-08-30 @ 18:32:01
URL: http://mydecisions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0