Miami certainly made its marks on us

Da var vi alla tre gaddade for livet. Inte pa vilken studio som helst heller utan pa sjalvaste Miami ink. Och ja, as coola, super heta och ap snygga Ami var dar. Dock inte nar vi tatuerade oss men pa formiddagen nar vi var inne och pratade ideer med dom. Kande att jag glodde nastan pinsamt mycket, men va fansen vem skulle inte gjort det?
Sen nar det var dags lyckades jag fa den suraste och elakaste tatuaren ever! Jag va sjukt nervos och da har jag en tendens att prata ganska mycket och fraga en massa fragor sa jag ska fa kontroll pa situationen.. Jag vet inte om han bara var arlig eller allmant taskig nar han svarade men han sa att typ alla som tatuerar sig pa revbenen svimmar, att det gor valdigt valdigt ont och om jag inte haller kaft skulle han gora det varre for mig. Kul!! Gick bra tillslut iaf och jag har till och med en positiv sak att saga om honom: han va javligt snabb! 5 minuter tog det bara, 5 plagsamma minuter.
Nu ar vi i Philly i Mias mansion. Skont att sova riktigt i en sang efter 36 timmars resande pa en javla buss. Ikvall ska vi kaka pa the Cheesecake factory och sen blir det bio pa det. (Hoppas att Mia tar med oss till Ikea sa vi kan fa lite Mmmmarabou, hihi) Ha de gott! PUSS

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag vill se tatueringen! :)



2010-04-02 @ 23:29:31
Postat av: Mia O

Nu har ni bara en vecka kvar så ha det så roligt som bara ni kan:) Nu ska jag gå och köpa marknadsgodis efter order av Bella;) Kram på er alla tre!

2010-04-03 @ 09:34:24
Postat av: Sandra

Det kommer Bettan, jag lovar :)



Haha, riktigt snallt av dig Mia. Bra att du lyder don dotter ;)

2010-04-04 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0