I gotta feeling..

that tonight´s gonna be a good night! För vet ni, ikväll blir det utgång i Halmstad med lite Tranemo och Dalstorps töser :) Var nämligen så att jag träffade Julia och co. utanför H&M idag, helt oväntat men jätte kul :) Och så skulle dom ut ikväll och jag är ju inte den som bangar så såklart vill jag hänga på :D Har inte packat med mig några kläder för party, har inte ens några högklackade skor, men köpte iofs ett leopardlinne med volanger på H&M idag så det kan jag ju köra på! Ja det får det bli! Tog lite kort idag med mobilen, bl.a på linnet, som jag tänkte lägga in men så funkar såklart inte det heller.. Så jag har varken webbkamera, någon sladd till digitalkameran, kan inte sätta in minneskortet i datorn eller lägga in mobilkort. Med andra ord kan jag inte lägga in bilder överhuvudtaget, så tills datorn är lagad får jag visa lite gamla kort och annat istället..




Senast det vaknades utgång i Halmstad, en regnig sensommarkväll i augusti.

Nu lyssnar jag på lite partymusik och ska strax börja göra iordning mig. Ingen platttång, locktång eller hårblås här heller.. Känner mig lite begränsad. Tur att man alltid har smink med sig iaf. Hihi.

Ha en trevlig kväll people! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0