State of Drama

Har nog aldrig varit med om en mer impulsutgång än vad jag och Joanna gjorde igår. Satt och myste i soffan, kollade på idol och åt godis.. Sedan fick jag bokstavligen världens ryck och fick för mig att vi skulle ner till medborgarhuset där State of Drama skulle spela. State of Drama i Tranemo liksom, det är ju inte var dag, helg eller månad det händer något i Tranemo så man får ju ta tillfället när det bjuds. Dom var i alla fall hur bra som helst, synd bara att det var så lite folk.. Men jag hade jävligt kul ändå! Mindre kul imorses..
Jag och Joanna skulle ju simma iförmiddags men tyckte att bubbelpoolen såg mer inbjudande ut så tog inte ett armtag, hehe.
Nu är det omladdning som gäller för förhoppningsvis en till lyckad kväll! Fick iväg pappa så blir lite förfest här hemma och sedan förmodligen Ströget :) Har sådana klädproblem bara.. Alltid samma sak, varje gång. Så här hinner inte jag sitta mer för nu ska halva garderoben rivas ut! Ha en trevlig kväll people!

Familjen Lundgrens dansgolv i Halmstad för lite mer än en månad sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0