Förlorar man ett vad så gör man..


Var väl tre veckor sen eller nåt som jag blev upprörd på en kille på jobbet. Han var helt säker, hundra procent, ja han sa till och med att det var redan klart att Tove skulle åka ut ur idol den fredagen. Inte för att jag höll på henne eller nåt, men ingen kan ju veta helt säkert hur det ska gå, plus att jag och säkert många andra trodde nog att Calle skulle ryka. Därför var jag inte sen på att hoppa på vadet när han föreslog det. Så nu flera veckor efter får jag stå mitt kast.. Och för att försäkra honom om att dom är hembakta, vilket man annars skulle kunna gå miste på (eller inte..), har jag garnerat dom så fint med glasyr. Hehe. Äntligen kommer han sluta tjata hål i huvudet på mig på grund av hans sug efter pepparkakor..

Annars har jag inte hunnit med så mycket idag, var ute och sprang lite vid havet i morses bara, eller morses och morses, när jag vaknat vid 12. Var riktigt fint men attans så kallt det blåste. 
Nu blir det en fullspikat tv-kväll med one tree hill, gossip girl och sen Coyote Ugly :) Ha en fortsatt mysig 4e advent! Puss 




Kommentarer
Postat av: bella

Haha oj oj oj dem ser riktigt fina ut ju;) Åh pepparkaksdeg är ju för gott! Ja absolut, klart vi gör snygging. Själv är man i linköping nu. haha! Puss puss

2009-12-20 @ 21:00:21
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0