Back in London, Back to School

Picadilly, Oxford Circus, Notting Hill
Lite halvbra mobilbilder från när Mamma var här förra veckan och hjälpte mig med att flytta in, handla, köpa cykel, ja allt.. TUSEN, TUSEN TACK snälla Mamma! Tur att vi hann med lite annat också. Och ja, Notting Hill var lika mysigt som vanligt, Oxford Street lika fullt med folk och Friday´s revben vid Picadilly smakade lika gott! Bra mini semester ändå.
Nu, idag började skolan igen. Ska faktiskt bli kul att komma igång igen och med tanke på att det bara är en termin, fram till jul, och sen har vi ett års praktik gör mig ändå rätt motiverad. Kör bara kör, som vi brukar säga!! Hej

Kommentarer
Postat av: anna

Vad glad jag blir näe jag klicka in här :) Men vet du vart du ska ha din praktik Vilket företag osv..?

2011-09-27 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0