Two down one to go

Kontoret där Surfdome jobbar låg precis runt hörnet om Wembley Arena.. Idag var de lugnt och fridfullt men imorgon tippar jag på motsatsen.. Tänk att se den matchen live, inget man tackat nej till direkt! Intervjun då, jo den gick ok, men inte mer tror jag. Hade några bra idéer men var samtidigt ibland totalt ute och cyklade kändes det som.. Stor skillnad mot Tesco var det i alla fall då jag var klar på sammanlagt 45 minuter!
Så sen tog jag tuben några stopp till Bond Street och gick i lite affärer. Efter någon timma gav jag upp då den tunga datorn i väskan, tröttheten och hungern tog över. Ställde mig mot en vägg och väntade vackert på att Sophia skulle blir klar med sitt assessment centre hon var på. Sen blev det lunch på Pret och lite mer strosande. Nu njuter jag bara av att det äntligen är helg och jag kan koppla av lite efter allt pluggande/förberedande.. En powernap på det. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0