Saturday in Camden

Mysigaste starbucks!
Många bapelsiner..
Sushi stället...
Har ni sett någon nöjdare person? Andeldning: uppdrag lära-sandra-gilla-sushi´s första session
Sådär såg det ut i lördags i Camden. Så himla mysigt där nu när värmen kommit. Blev några timmar strosande på marknaderna och sen mat, ja och som ni ser sushi.. Okej, jag fick bara i mig fyra små avokadobitar men för mig är det ett framsteg. Från noll till fyra liskom..  Sen frossade vi en så kallad Bento låda och det var däremot riktigt gott!
Sedan blev det bio vid Leicester square. Såg Beastly efter min önskan och ja vad ska man säga, en vanlig High School film med alla dess ingredienser vilket Sophia tydligen blivit för gammal för... Haha
Idag tas det tag i pluggandet på allvar. Law-examen på torsdag lär behöva mitt fulla fokus. Först ska jag rensa huvudet med en löprunda. Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0