Från skogen till storstan


Mobilbild, enda bilden jag tog i lödags.. 

Sammanfattning långprommis: 1 mil, tio trevliga timmar, oräknebart många "tjeeeeenare mannen", "hallå fribajsarn", några sjukt bra resultat, några mindre bra... Kära återseenden och hör och häpna noll brännskador, noll skoskav. (eller mia kanske?) I alla fall, tack för en fin dag brudar!! Och julia, jag har ett blåmärke, tror inte jag behöver säga vart.. 

Nu gör jag mig redo för att flyga tillbaka till London senare idag. Kul, javisst. Men samtidigt hade jag gärna stannat lite längre.. Fast Lillen tar ju studenten snart så om en månad bär det hem en sväng igen! Hej så länge. 


Kommentarer
Postat av: julia

Haha inte kan det väl vara på stjärten din iaf?

Nu tror ju alla att det är jag som har orsakat det :P

2011-05-02 @ 12:44:35
Postat av: Sandra

haha kan va.. ;) de va ju faktiskt liiite ditt fel.. jag menar annars hade de ju inte varit halt ;)

2011-05-04 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0