Välkommen kära helg!!


Min presentation idag gick bra och det är helg! Total lycka! Väldigt efterlängtat efter en tuff vecka.. Så ikväll blir det vin i fredagens namn och förmodligen utgång i Camden. Så nu funderar jag på vad jag ska ha på mig.. Alltid detta trevliga problem. Kanske blir denna tröjan som jag inte använt ännu från Topshop. Med en jacka över ska det nog inte bli för kallt hoppas jag!
Förresten, idag fyller min kära far år och han fick ett mycket fint telefonsamtal på lunchen innehållande min skönsång som jag iofs misstänker var motsatsen kan ha fått han att tappa aptiten.. Men inte mitt fel, dina gener pappa! Haha, en stor puss ifrån england i alla fall och hoppas att din kväll blir super med resten av familjen. Önska jag var med så klart! Trevlig kväll och helg på er andra också. Hejohå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0