Söndagsfika

Idag tog jag tuben in till stan för att möta upp Anna på en söndagsfika. Var först tänkt att vi skulle pröva the breakfast club men när vi kom dit med magar som kurrade alldeles för mycket och en lång kö utanför så var vi inte sena på att byta. Gick till ett ställe som vi testat innan. Och sconesen är verkligen underbara, likaså croissanterna.. Sen promenerade vi runt lite på stan och jag konstaterade hur mycket nytt jag vill, måste köpa inför våren..
Nu- mat och sen naturgodis jag fick med mig hem från baker street! Bra söndagskväll och uppladdning inför en ny vecka. Ha det fint! Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa D.

looks like the perfect fika! xo.

2011-03-21 @ 05:44:58
URL: http://lisafika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0