Shopping Stockholm




Tröja från H&M, byxor Acne.

Som sagt, byxorna har spanats in innan, likaså tröjan faktiskt. Två riktigt bra köp och självklart att man hittar saker när man åker dit med inställningen "köper om jag hittar något jag gillar" istället för den vanliga, min vanliga "nu när jag väl är här MÅSTE jag köpa något", då man aldrig hittar nåt, blir sur och köper något halvdant bara för att... Ny taktik kanske?

Idag, 16.30 lämnar jag åter svensk mark, mot London, mot våren (lite väl optimistiskt kanske, men snart..), mot plugget och mot allt annat roligt såklart. Längtar som fasen till varmare tider, parkhäng och mina kommande besök! Tror på en grym andra termin. Ha de fint så hörs vi snart, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0