Cause I may be bad, but I´m perfectly good at it


bild hittad i arkiv fran Sthlm

Usel uppdatering, jag vet. Men är förmodligen sahär det kommer se ut tills jag far min dator om fyra veckor.. Tycker nämligen inte att det är speciellt kul att blogga utan bilder.. Elizas dator har ingenstans att sätta in minneskort (jag har slarvat bort min sladd) och för att lägga in mobilbilder behövs iPhoto vilket jag inte vill installera. Sen gar det heller inte av nagon anledning att lägga in youtube-klipp och Sophia suger pa att blogga sa kan inte sno nagra bilder av henne heller.. Haha, det är inte mycket som är med mig! Men kan nog bli nagot inlägg emellant ända.. Vi far se!

Saknar er därhemma ska ni veta. Puss och ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: emmy

Det var Lisa, vem annars? ;) haha .. Ja jag tycker också dem var riktigt snygga, speciellt till våren o sommaren :) skor man kan ha hela året egentligen! Jag hittade dem på Nilsons för 1299 kr, finns i brunt o svart :) Hoppas allt är bra i London!

2011-02-01 @ 13:05:10
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0