.......

Vad/Vem/Hur var jag i mitt förra liv? Inte en snäll hund, inte Robin Hood och inte en trevlig, vänlig prick i alla fall. Charlotta trodde Hitler och jag säger inte emot.. Eller har jag bara extrem otur? Dalig karma? Är sjukt klumpig? I do not know. Vad jag vet är att min dator har kraschat.. IGEN! Jag blir inte ens ledsen. Jag är van. Jag bryr mig nästan inte ens. Jag är bara lite irreterad. Lite arg. Lite förrundrad över varför? Igen?
Vad som ar extremt, extremt tur är att jag har en otroligt snäll tjej som jag bor med som rakar äga tva datorer varav en jag nu far lana. Tack tack tack! Men jag ska ända saklart aka tillbaka till Pc world och se om det ä nagot dom kan fixa enkelt.. Annars kastar jag in handuken. Mor och far kommer om fem veckor, da med en ny dator till mig, en mac pro. Den ska da fasen inte kunna krangla (lika mycket). Gör den det var jag officielt ond i mitt förra liv! Utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0