PURE London




Verkligen dax för lite uppdatering. Efter lite (mycket) tjat fick jag Sophia att blogga sa jag kunde sno lite bilder av henne. Sahär sag det ut igar enligt hennes mobil nar vi besökte Pure London. Det ska tydligen vara Londons största fashion trade event, vilket bjöd pa bl.a föreläsningar, modevisningar, seminarie och fullt med designers som ställde ut sina kollektioner för att sälja till inköparna. Var kul att se!

Annars sa tycker jag väl allt är som vanligt. Plus att jag har gatt och blivit flitig pa gymmet!! Hoppas motivationen halls uppe. Just nu vill jag bara att det ska bli fredag kväll för da kommer nämligen mina kära föräldrar pa besök och stannar nästan en hel vecka! Väldigt, väldigt efterlängtat. Och dom har med sig min nya dator. Nästan lika efterlängtat. Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0