Mina fina



Ikväll kommer mina fina föräldrar till mig för att stanna nästan en vecka. Det kommer bli diverse marknader, restaurang och pubbesök, musikal, bio, shopping (yeees!!), och sist men inte minst min födelsedag pa onsdag. Fint ska det va!
Imorgon har jag bestämt att vi siktar in oss pa Notting Hill och Portobello market. Har varit i Notting hill förrut men inte sen jag flyttade hit. Väldigt daligt, jag vet. Sa nu hoppas jag bara att regnet haller sig borta och att det blir nagra grader varmare. (6 grader känns väldigt kallt när man vant sig vid 11,12) Nu ska det städas här och sen iväg och handla lite. Jag ska visa upp min bästa, vuxna sida. Haha. Sköt om er! pusss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas ni får det mysigt :)

Dricker du varmvatten ur kranen förresten? det är någon bakterie i varmvatten som inte är så bra =/

Puss puss <3

2011-02-18 @ 18:17:46
Postat av: Sandra

tack jullan :) nej för fasen, jag kokar det i en tekokare (eller vad det heter). Assa, men tror du det kan va farligt om det är kokat? Sakert bättre än att dricka kallvatten ur kranen här.. PUSS saknar dig <3

2011-02-18 @ 20:13:28
Postat av: Mia O

Hälsa Johan och Barbro:) Hoppas ni får det kul och passa på att handla nu när dom är där;) Kram

2011-02-18 @ 20:42:11
Postat av: Julia

Okej vad bra, då är det ju ingen fara :) hihi puss på dig

2011-02-19 @ 01:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0