Good bye for now

Picadilly igår

Har verkligen haft 6 underbara dagar med min familj på alla sätt. Bara att vara i närheten av min mamma när hon pratar engelska kan nog vara mer underhållande än väldigt många komiker tillsammans. Deras besök har verkligen varit så mycket skratt, mys och trevliga utflykter till Londons alla hörn.
Sen var det ju min födelsedag igår. Den innehöll alltifrån firande efter 12-slaget på luxx, en klubb i london, till mys med familjen i form av picknick i mitt rum och världens godaste efterätter på friday´s. Perfekt!
Men nu är det tillbaka till verkligheten. Massa inlämningar, redovisningar och sådant är alldeles för nära nu. Men först ska jag ut på en joggingrunda i solskenet och dom hela 13 graderna som london bjuder på idag! (kan behövas efter denna veckans diet)
Och sist men inte minst vill jag säga ett stort grattis till världens bästa vän som fyller år idag! Grattis Mia, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0