Det är inte vår, det är sommar!!

Gjorde ett tappert försök till att plugga på bra idag. Och det höll, några timmar.. Sen kallade solen, parken, 21-gradiga värmen och Sophia på mig. HELT UNDERBART! Det känns som vilken sommardag som helst, på riktigt. Lyckorus!! Och vi vill ju inte stoppa det där. Ikväll blir det därmed Moijitos, Strawberry Daiquiris, fint sällskap och förmodligen en liten sväng på skolans "klubb". Vädret inspirerar om man säger det så! Men är ju också sista veckan innan hemfärden så en liten avslutningsonsdag kan ju inte skada. Nu- duschen!
Förresten, mina ben har inte nåtts av solens strålar på väldigt,väldigt länge så jag hoppas ni tar hänsyn till det! Hejs.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men fy vad härligt det ser ut/låter!! Jag och Lisa blev lagom avundsjuka på dig när du ringde och sa att du stod i shorts o linne... och där stod vi i våra vinterjackor fortfarande!! Du verkar iaf ha det toppen! kram kram

2011-04-06 @ 22:13:45
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0