Westfield

Idag va vi och gjorde skolarbete på Westfield, europas största shoppingcenter. De var verkligen enormt och hade såväl alla fina, dyra märken som budgetkedjor som te.x H&M och topshop. Me like! Kursledaren sa det, att likaväl som man gör labbar i en kemisal om man pluggar kemi, så ska vi hela tiden vara uppdaterade, gå mycket i affärer, titta på upplägget, varför dom valt det ju på det sättet i den affären osv.. Det kallar jag grymt kul skolarbete!
Men kan ju säga att trots vad dagen hade att erbjuda hade ju tusen gånger hellre legat kvar i sängen.. Va nämligen på våran skolas nattklubb igår till typ halv fyra.. Och jag kan ju också nämna att dom där dubbla tequila shotsen i slutet gjorde susen ungefär precis samtidigt som jag skulle lägga mig så imorse va man inte tuff.. På skolan har vi faktiskt både en pub och en "nattklubb", som är öppet titt som tätt, nu under första veckan varje dag tror jag. Inte illa! 
Nu kommer snart Sophia, min svenska gulliga klasskompis, hem till mig så ska vi köra lite bakismys och kolla på gårdagens avsnitt av kungarna av tylösand.. Tycker programmet är så fruktansvärt pinsamt,för tylösand, folket som är med och speciellt dom korkade deltagarna men är såklart ett måste att se! Hoppas att allt är bra med er därhemma. Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0