Nytt från Weekday


Ett linne jag köpte på weekday i götet när jag var där med mina snyggingar. Jag gillar´t! Hade på mig det idag på min första skoldag.. Asså, jag säger bara brittiska.. Hur ska jag stå ut? Vissa pratar så otydligt, fort och lågt att jag fattar inte ens hälften. Men jag vänjer mig väl! Hursomhelt, massviss och massvis med information idag, lite lära-känna, enrolment och sånt. Kändes bra generellt, vad som däremot INTE känns okej är att vi har en presentation imorgon. Hallå eller, andra dagen? Vi gick ihop i grupper utifrån vilket företag vi fått för vårat sommarprojekt (som jag knappt jobbat på..). Så jag och tre tjejer till ska prata om Debenhams, som jag för övrigt bara varit inne och vänt i en gång i hela mitt liv.. Tacka gudarna att dom inte sätter betyg på det här! Nu ska jag öva lite för mamma, som åker hem imorgon natt. DÅ som först blir jag vuxen på riktigt. Scary! Haha. Puss på er

Kommentarer
Postat av: caroline

det kommer gå så bra sandra :)

2010-09-21 @ 13:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0