Min tattoo



Här har ni den. Min andra tatuering. Den betyder mycket för mig och när jag kommer sakna syrran som mest vet jag vart jag ska pussa! Lite dålig bild, tycker att den ser större ut i verkligheten när man ser helheten så´t säga.. Haha, jaja, en bild i alla fall. Bättre än inget.

Annars har jag suttit och kollat OTH hela dagen samtidigt som jag ringt en massa viktiga telefonsamtal. Mycket som ska fixas! Sen jobb ikväll igen. Näst sista dagen för i år.. Ja tack!
Imorgon åker faktiskt, för en gångs skull, hela familjen till Tranemo. Det är marknad (läs MARKNADSGODIS), fotbollsmatch och sen lite feeest på kvällen. Tranemos sommaravslutning it is! Så trevlig helg folket. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: wilma

Snyggt!!

2010-09-17 @ 14:57:21
URL: http://wilmabunz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0