H



2 bilder jag hittade på datorn som syrran lagt in. Har inga nya bilder alls men ska försöka få med mig kameran oftare.. Dessa är iaf från Emmaboda i somras. Sugen? Japp, definitivt. Längtar redan till sommaren.. Men tiden går fort, snart är det jul!
H i rubriken som i hem. Jajjemän, idag bokade jag flygbiljetter till götet, så den 21e okt-26e kommer jag hemåt en sväng. Mycket bra, mycket bra! Så tjejer, lördagen där får ni boka in lite skojsigheter tycker jag!
Men att boka biljetter däremot, de va inte så lätt som det låter.. Höll väl på i sisådär två timmar och kortet nekades och nekades, ringde ryanair så mycket att jag har noll pengar på mitt mobilkort men till slut dök Mia upp som en räddande ängel. Fick nämligen låna hennes fars kort. TACK igen Anders!! Måste fixa de där med banken snarast för tänker inte vara så frustrerad igen.. Imorgon är det skola, sen ska det handlas lite och på kvällen blir det pubquiz och någon öl på det. Sweet!

Kommentarer
Postat av: julia

kul sandra :)

Som van Internethandlare kan jag bara meddela att du måste gå in på din internetbank och anmäla ditt kort till Verified By Visa, för att kunna handla/använda tjänster på nätet :)

Pusss och kram :)

2010-09-28 @ 23:02:03
Postat av: majs o cykelanders

allt för dig baby!

2010-09-29 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0