Drömmar om New York


Times square

Jag svävar, NEW YORK!!! Jag svävar på moln, EN DRÖM!! Helt otroligt, 15-20 personer ifrån klassen kommer få bo, plugga, och göra ett internship i kanske världens bästa stad, enligt mig. Pratade med sistaårsstudenter idag och dom sa att de va verkligen "living the dream". En utav dom hade sitt internship på Calvin Klein, den andra på Versace och den sista på Marie Claire.. Nyp mig någon!
Utöver det så ingår också ett års betald praktik i London på någon affärs kontor, te.x Topshop (som alla vill ha), M&S, John Lewis osv. Fantastikt fint och att det dessutom är betalt gör ju inte saken värre. Jag kunde nog asså inte fått bättre svar än vad jag fick idag eller se fram emot det där mer.. Helt sjukt! Så nu jäklar ska det kämpas så jag får komma till New York, om inte så är ju inte Hong Kong, som är ett annat alternativ, fy skam heller!
Så ja, jag svävar lite på moln idag faktiskt och fredag som de är så kan man ju inte annat att fira detta. Ikväll drar vi in till London!! Ska försöka ta med mig kameran så ska jag förhoppningsvis kunna bjuda på lite bilder imorgon. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: caroline

fan vad ballt! vad är det du läser egentligen sandra? :P

2010-09-24 @ 20:07:49
Postat av: rebecka

ÅH, TA MIG DIT!

2010-09-25 @ 07:32:41
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag är helt överlycklig! Men är ju inte säkert man får new york.. det heter fashion merchandising management, kort och gott typ mode och busines :)

2010-09-26 @ 00:49:50
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Emilia

You go girl! =)

2010-09-26 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0