Back to school



Ny skolväska, topshop

Kan nog inte riktigt fatta det. Jag börjar skolan imorgon.. Var ju över ett år sedan sist så kommer säkert kännas lite ovant i början .. Men är det något jag kan efter ib så är det väl att plugga så jag kommer nog in i det snabbt igen!
Idag har jag varit och hälsat på min nya klasskompis Sophia från Stockholm på Harrow campus, hon ska alltså bo på skolan. Mycket trevlig tjej! Känns som jag kommer trivas jätte bra ihop med henne och hur skönt som helst att ha en svensk i klassen. Snacka om tur! Går knappt några svenskar på skolan vad jag förstått.. Så är faktiskt typ knappt nervös alls. Nu-sängen! God natt på er

Kommentarer
Postat av: amanda

Lycka till sandryy! :)

2010-09-20 @ 01:27:57
Postat av: Angelica

Är skoluniform obligatorisk? Eller hur funkar det?

2010-09-20 @ 07:08:23
Postat av: Sandra

Tack Mandis :)



haha, söt du är! verkligen inget sånt.. tror inte man har det på universitet överhuvdtaget faktiskt.. eller är nog inte vanligt iaf :P

2010-09-20 @ 22:42:00
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Angelica

Blev bara lite fundersam när jag såg affären.. hihi.. Hoppas du trivs!

2010-09-21 @ 12:52:12
Postat av: JJ

vad är det du pluggar??

2010-09-25 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0