The United States of America


modekungen.se

Sitter och kollar lite bloggar, fejjan, modekungen, städar samtidigt som jag försöker plugga lite.. Haha, snacka om produktiv söndag! Tycker den amerikanska flaggan som klädesplagg är riktigt ballt så denna tröjan hade varit både mysig och snygg att utföra mina sysslor i.. 
Gårkvällen var okej, stannade på skolan och umgicks med lite folk, åt god nattamat och gick hem tidigt nog att jag känner mig varken sleten eller bakfull idag. Gött! Idag är det återigen kanon väder, klarblå himmel och t-shirt varmt. Så blir nog en promenad snart och lite senare en fet hamburgetallrik med massa bluecheese på o´neils. Yummi!! 
P.S Jag saknar dig mia!  

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh,ge mej!

2010-10-13 @ 06:41:28
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0