Sunny/Rainy Londres



Sophia, London eye, Big ben..

Två bilder tagna med mobilen idag, min svenska då såklart.. Min engelska har inte ens kamera. Haha, high tech! Träffade Jerker och hans norska vänner, käkade china och tjötade. Trevligt!
Måste säga att vädret idag var lite schizo minst sagt.. Ena stunden fint och soligt, nästa ösregn och kallt som attan. Gick med solglasögon hemmifrån, när jag kom fram till tuben hade jag hunnit gå halvvägs i ösregn och var genomblöt, crazy..
Var tänkt att vi skulle dra ut i Harrow ikväll men INGEN som är på.. Tråkigt. Orkar inte dra in till stan igen och klockan tickar ju på, så vi bestämde att ta det lugnt ikväll och köra rejält på onsdag istället då skolans klubb har öppet :) Nu blir det nog någon film eller nåt skulle jag tro! Ha de fint. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0