Jag. Har. Tråkigt.



Tråkigt borde stavas Law.. Sitter med min nyinköpta, feta, 1000 sidors bok, massa handouts, frågor, anteckningar och försöker få ett och annat att gå ihop.. Inte det lättaste inte! Tråkigaste och svåraste ämnet utan tvekan. Men vi får ju inte glömma att imorgon är det fredag och fredag innebär mest troligt utgång! Jag ser ljuset i tunneln. Haha.

Förresten inte att glömma heller att om en vecka flyger jag hem!! Yeeey, hoppas att ni är sugna på lite vinpimplande och förhoppningsvis utgång då tjejer för jag tänker ta in på hotell aprikos i helgen! Nu-tillbaka till tråkigt. Hejs

Kommentarer
Postat av: Majs

Jag är på allt. parteeey love u

2010-10-14 @ 21:39:36
Postat av: sandra

då tycker jag vi kör en vild utgång i borran allihopa.. måste ju va ungefär som london..?! hehe..

2010-10-16 @ 00:38:55
URL: http://iqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0