Grattis Duda


Tänkte börja med att säga GRATTIS till min fina vän Julia alias Duda som fyller 20 år idag!! Hoppas att din dag blir kanon och att det firas med lite champange och jordgubbar och ett måste är ju ett besök systemet. Haha, varför inte gå och köra upp legget i ansiktet på tjurkärringen i tranemo?

Jag är ju som vanligt ledig på fredagar men har ändå spenderat morgonen till lite plugg. Nu däremot ska jag passa på att gå ut i det fina vädret. Inte ofta solen skiner här.. Ska till Sainsbury´s och handla lite mat samt vin till kvällen. Ikväll blir det nämligen utgång i London!! Vi hörs. Pussss

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack Gud vad söt du är! Ser tyvärr inte ut som att det blir något besök på systemet hehe :( puss på dig! Fan det borde finnas sprit i affären i Sverige också! Bu! Hoppas du får en rolig helg :)

2010-10-08 @ 16:44:59
Postat av: peter

hon du kallar surkärring på systemet i tmo är min manna =(

2010-10-09 @ 23:44:32
Postat av: peter

hon du kallar surkärring på systemet i tmo är min manna =(

2010-10-09 @ 23:45:01
Postat av: Julia

Haha :)

2010-10-10 @ 01:53:48
Postat av: Sandra

ooopps, men de är ju många som jobbar där så din mamma är det säkert inte.. :) hehe

2010-10-10 @ 15:28:12
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0