Can´t complain







Morgonens promenad till skolan

Åååå det fina värdet ät tillbaka. Haha, fan vad jag tjatar om vädret men de gör ju en så glad, alternativt depremerad.. En sak till som inte kan nämnas nog är ju att jag åker hem imorgon. Känns nästan overkligt! Längtar verkligen efter min familj och mina vänner så ska bli underbart! Så medens jag väntar på att Anna ska komma tillbaka från stan, ska det packas och pluggas innan vi drar till Sophia och förar. Blir sammanlagt 5 svenskar så kommer garanterat bli awesome. Ses imorgon familjen, och tranemo, lördag it is! ha de bra sålänge. pusshej 

Kommentarer
Postat av: maja p

o vi saknar dig

2010-10-20 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0