Autumn/Brown/Nailpolish


Ett av gårdagens köp och faktiskt även ett av dagens. Nagellack Dust&Diamonds H&M, ring Primark. Passar bra med lite höstfärger nu till allas våran favoritårstid.. Hursomhelst, igår var det 20 % rea för studenter på topshop på oxford, så vad gör man? Inget vi ville missa, eftermiddagen spenderades alltså på oxford street. Det blev en jätte fin, brun kappa/jacka från Zara, ett par Hunters-gummistövlar för rena rama kanonpriset jämfört med Sverige och nagellacket. Mycket nöjd! Visar någon dag när jag orkar.. Känner att jag får joina Sophia i hennes shoppingförbud nu ett tag framöver annars lär jag och min studentekonomi inte komma överens.
Efter ett hopplöst försök av mig och Sophia att ge oss på Law-frågorna, tänker jag försöka med merchandising läxan nu här hemma istället. Så-lite skola, sen tv, sen sängen. Resten av min torsdag. Hoppas allt är väl hemma i Schweden. Puss på er

Kommentarer
Postat av: lisa

du har snygga händer! puss

2010-10-07 @ 21:19:05
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0