continuous coldness




Vet inte hur jag ska summera gårkvällen.. Var väl inte en av dom roligaste och mest lyckade kvällarna här i london kan jag i alla fall säga. Efter ett ganska snabbt besök på puben skulle vi vidare och varje klubb vi lyckades ta oss till skulle precis stänga.. Frös så fruktansvärt mycket också så det slutade med att jag och Charlie och hennes pojkvän tog en taxi hem. Och inte slutade jag frysa då. De va så sjukt kallt i mitt rum att jag sov med vantar och tusen kilo kläder..

Sen nu imorse va de ju inte bättre och nu vet jag svaret på varför. Någon, som i geniet jag, glömde att jag satte på knappen innan jag gick så gasen tog slut.. Smart jens! och de värsta är att Emilyia är i bulgarien och Eliza gjorde något fel när hon toppade up så nu får vi är värsta fall ringa landlorden.. Fy fan va jag är bra!

Är riktigt trött idag så blir nog inga större knop från min sida, men tvätta känns aktuellt och ikväll tänkte jag äntligen laga en paj. Sen har jag ju LITE Mmmmmmarabou.  Kan nog bli en okej söndag ändå. Ha de bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0