Första Julkänslorna


Julafton förra året

Okej, jag kanske är knäpp. Jag kanske är som ett litet barn. Men JULEN, i looooove it! Var inne i lite affärer idag och i en hade dom massa julpyntning, julmusiken strömmade ur högtalarna och vipps fick jag mina första julkänslor. Så nu får de bli ett besök på ikea snart, måste ha julmust, pepparkakor etc etc..

Ikväll taggar vi för utgång. Får se vart det bär av, in mot centrum i alla fall. Nu ska det i alla fall börjas på min önskelista här. Haha. Ha en trevlig helg allihopa! Puss

Kommentarer
Postat av: isabella

i miss you

2010-11-05 @ 16:14:28
Postat av: Sandra

miss you more

2010-11-05 @ 18:49:13
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0