You and me, me and you








Tvåmannakrök är underskattat. Jag och Julia hade det mycket trevligt och vid 12-tiden tog vi en taxi in till stan. Va riktigt mycket folk ute faktisk, kul! Så träffade en och en annan kändis. Först blev det bulls en stund och sen vidare till roberts där vi dansade till stängningsdax. Träffade en jobbarkompis till mig också som följde med oss tillbaka till Julia där vi tjatade till klockan 6 i morse.. Så idag är man inte tuff. Fy fasen, men sov till ett iaf så sömn har man ju ändå fått. Ikväll ska jag och syrran mysa lite här nere i vårat lilla krypin. Glass står högst upp på min lista! Så Ben & Jerry är mycket välkomna. Ha det fint, Puss!

Kommentarer
Postat av: emmi

älskar klänningen!

2010-05-16 @ 16:31:29
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0