Salem al Fakir


Första kvällen på jobbet kan jag allt annat än klaga på. Kommer dit vid 6 och folk är i full gång med att duka en massa bord, en scen byggs upp och det är fullt med planscher och reklam för Absolut Vodka. Hovmästaren berättade att vi skulle ha 219 gäster och förklarade hur kvällens meny skulle se ut m.m. Vågade inte fråga vem det va som skulle spela först men sen gjorde jag det ändå och det visade sig att det var Salem al Fakir! Och han hade gått omkring där fixat och donat och jag kände inte ens igen han först innan hon berättade.. Haha, illa. Han är riktigt cool och hans stil är ju inte heller fy skam. Bra kväll alltså. Hoppas på mer sånt i sommar! Hörde att Eric Saade skulle dit i Juli. Då ska jag jobba, det kan jag lova!
Nu är vi påväg hem till Tranemo, Lisa övningskör.. Ikväll blir det grill och sen ska vi nog ut på flotten som grabbarna byggt. Trevligt! tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0