Hur snyggt?


På Torsdag släpps H&M´s Fahion against aids kampajn som jag skrivit om innan. Men tyvärr bara i vissa utvalda butiker så här i Halmstad kan vi väl glömma det antar jag.. Älskar den guldiga franstunikan! Tänk den till bara ben, ett bar snygga boots och en hatt på det! Mumms. Byxorna är också dösnygga och jackan verkligen to die for. Får bli att klicka hem eller kanske en tripp till götet. På något sätt ska jag i alla fall få tag på dom. 

Idag försov jag mig. Eller rättare sagt min mobil ringde inte, (läs: jag kan ha stängt av den i sömnen). Men var ändå på jobbet 40 min efter, bra jobbat! Annars har jag bara varit ute och sprungit och nu blir det att slappa vid tvn, svenska hollywood fruar it is! Pusshej


Kommentarer
Postat av: skala 1-10

är det 2

2010-05-18 @ 17:11:09
Postat av: Sandra

menar du två bider eller? i så fall, svar ja.

2010-05-18 @ 20:43:55
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja

2010-05-25 @ 14:37:40
Postat av: wilma

älskar din blogg sandra

2010-05-25 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0