Hotell Tylösand



Va fasen jag har ju glömt att berätta. Från och med idag och i sommar ska jag jobba på Tylöhus! Mest i restaurangen där uppe men även en del på golfklubben och after beach (tror och hoppas jag). Kommer bli GRYMT! Träffa massa trevligt folk och få vara mitt i där allt händer på sommaren. Det kommer jag garanterat att trivas med!
Alltså, min tid på Hiflex är i princip slut. Blir i alla fall inga mer hela veckor där, kanske någon dag då och då om jag kan och dom behöver folk. Lite småtråkigt faktiskt, kommer framförallt sakna personalen. Men så är det me´t och jag tror att hotellet blir ett roligare sommarjobb. Så klockan 18 ikväll kör jag mitt första pass (förutom provjobbningen) och jag ska ha hand om 17 personer ensam... Wish me luck! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0