A story about a boy..


Nyinförskaffat idag från Helsingborg. Linne från H&M´s sammarbete med t-shirt märket Black Book. Köpte två bikinisar också, en svart och en rosa, och haremsbyxorna för 99 spänn från H&M som många har. Jäklar sikket kap. Battariet på kameran dog så visar de andra tomorrow. Plus att mitt bredband är megasegt nu. Fattar inte varför.. Förresten Bella, jag åt quesidillas idag. Inte bättre än Miamis (som vi åt tre dagar i rad. haha), men goda dom också.
Nu ska jag kolla handboll, sm-final ju och halmstads lag Drott är med. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: isabella

åååååååhh. fasen vad det hade suttit fint nu. det va gottgottigottgott!

2010-05-08 @ 20:22:50
Postat av: Julia

Ska du va kvar i Halmstad nästa helg? :)

2010-05-09 @ 15:58:32
Postat av: Sandra

nej de ska jag inte vara. du då? sugen på fest? :) de är jag!!

2010-05-09 @ 16:35:06
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa jag ska vara kvar! Det borde du också vara :) är lite sugen på att gå lite men isf i Hstad :) eller ska du göra nåt speciellt i kära Tranemo? Hihi puss på dig

2010-05-09 @ 21:37:26
Postat av: Sandra

Nja, jag åker hem i helgen. Nästan helt säker faktiskt! Men du kan väl följa med? :) PUSS

2010-05-10 @ 21:53:17
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: julia

okaaj.. nä jag har fan inte råd :( hihi

2010-05-12 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0