hundra lyror, zero varvningar, sol och öl









Igår var det som sagt brännbollcupen i månstad och jävlar i havet vad nervös jag var innan. Jag hatar att spela brännboll och jag är totalt kass men de va faktiskt mycket roligare än vad jag trodde och vi var grymma! Tyckte vi i alla fall, poängen höll inte riktigt med däremot.. Haha. Sen på kvällen var vi först hos Louise och grilla och sen vidare till månstad parken. Bra musik men kvällen kunde slutat bättre om jag säger det så.. Nu ska vi snart åka neråt igen och kl 16 börjar jag jobba. Balen för sannarp idag! Sweet! Pusshej

Kommentarer
Postat av: jessica

looks like such a fun fun time!!!

2010-06-06 @ 17:07:02
URL: http://jlkirsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0