One day at Crete





Som sagt, det blev ju ett x antal bilder på Kreta och då i synnerhet på våran terass. Haha, jag och Lisa tycker att det är så kul att ta kort och nu med en bra kamera blir de ju inte mindre roligt såklart. Dock borde jag lära mig den lite bättre.. Men en del av det roliga är ju att man kan va precis lika kass som jag ör på att ta kort och ändå blir det bra bilder!

Jahopp, idag har man haft fullt upp. Legat på stranden 4 timmar, varit ute och sprungit, gått på stan och shoppat lite på sommarrean, lagat mat, provat kläder inför helgen (!). Sikket problem, har till och med engagerat grannarna som har tyckt till. Haha. Imorgon, midsommaraftonn, ska jag jobba mellan 10-01. Jajjemän 15 timmar i sträck! Men tur att man är på plats så att säga i alla fall, så när jag slutat blir det rakt ner på leffes och köra!! Så får säga det nu: GLAD MIDSOMMAR och glöm inte äta lite färskpotatis åt mig! En och annan nubbe får gärna slinka ner också. God natt! ciao

Kommentarer
Postat av: Emilia

Känner mig som en stalker när ja kommenterar haha, men tycker om din blogg:) Jättefina bilder också, jättevacker !

2010-06-30 @ 20:33:47
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0