Balen Tylösand







Ett litet smakprov från balen igår där jag serverade. Eller hur var dom grymt snygga? Snacka om att man vill gå igen när man ser alla fina klänningar, frisyrer och allt.. Inte jag som tagit korten utan tog dom från syrran som var där och kollade. Hennes skola ju och nästa år är det den lilla fisens tur. Kan inte fatta hur fort tiden går!

Blev jobb sent igår då såklart så idag sov jag till ett.. Så jävla skönt! Det behövde jag efter helgens aktiviteter.. Känner fortfarande av träningsverken idag efter brännbollen i lördags. Haha, men har förstått att jag inte är ensam om det i alla fall. Riktigt piss väder idag så tänkte åka iväg och simma lite snart, men först frulle! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0