Stockholm i mitt hjärta


Bild från i julas när jag och Joanna var där och julhandlade

Dålig uppdatering, i know.. Ledsen men har haft röven full minst sagt. Jobbat heeela lördagen och sommarpremiären var helt sinnes! Sjukt mycket folk och ett jäkla drag så är det så varje dag på jobbet behöver man verkligen inte träna.. Men de är ju inte 30 grader varmt, lördag, duojag som spelar och premiär varje dag utan igår var det väldigt lugnt faktiskt. Skönt! Idag tänkte jag sola lite och sen dra bort till after beachen och kolla och kväll blir det förmodligen måndagsklubben! trevligt värre.

Hursomhelt, vad jag skulle komma till, på onsdag åker jag och två snygga brudar vid namn Bella och Julia till Stockholm! Ska sova på hotell i tre dagar och bara ha det förjävla bra. Inte fel, inte fel alls. Vi hörs, hejs

Kommentarer
Postat av: rebecka

du var lite lik Bella där faktiskt :P

2010-07-05 @ 22:08:51
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0