Grönan







Härligt häng på gröna lund idag! Börjar med att spela på marabou-hjulet och med min vanliga otur i spel (har vunnit en liten plopp en gång) hade man ju inga större förväntningar.. Men va händer? JO en minut senare står vi där (okej då, mest jag) med ett leende bredare än stans längsta guleböj och med en 2 kilos marabou stjärnvinst i handen. High five!! Sen kunde ju inte dagen bli annat än bra. Vi firade med öl/cider i solen, strosade omkring, spelade lite till och sen åkte jag och Bella insane, slår lätt allt på Liseberg. Hur kul som helst, vi skrattade konstant under tiden plus i tio minuter efter.. Valuta för pengarna? indeed!
Gårdagen var det shopping på schemat och på kvällen mys i gamla stan. Kan ju inte påstå att vi shoppade loss direkt. Men skyller på alla jäkla reor överallt. Blev i alla fall ett par skor, solbrillor, en kjol och ännu ett par Levis-shorts. Det kan man inte få för många av!
Ikväll blire fest. Stureplan antagligen, men vi får väl se vart kvällen tar oss! Ha det bäst. Pusshej

Kommentarer
Postat av: M

haha jag minns förra året på liseberg. några meter bort tjuter en tjej och sträcker upp armen pga av all glädje. haha hon vann den minsta chokladkakan ever, men det är väl kul att man kan bli glad för små saker. hihi! JAAAG SAKNAR OCH ÄLSKAR ER!

2010-07-09 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0