Tylösand


Tylösand by winter, indeed. Riktigt fint men uscha så kallt det var! Jag och Lisa trodde vi skulle fixa och trixa och lära oss min nya kamera. Men kylan ville inte riktigt sammarbeta. Tillslut var det så kallt att jag knappt kunde röra på händerna så kameran ska jag lära mig inomhus istället, that´s for sure.
Nu Svenljunga, ska hälsa på familjen Bengtsson lite och sen ikväll åker jag och Julia till Tranemo och myser. Har saknat henne i massor så ska bli kul att umgås lite innan jag drar.. Ha de fint. Pussis

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fint kort Sandra. Du är alltid fin!

2010-01-31 @ 11:31:48
Postat av: Sandra

Aw tack gumman, du också! <3

2010-01-31 @ 12:41:30
URL: http://sandrahenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0