Snabba Cash



Ikväll ska jag och Joanna ha lite biomys i Borås och käka på restaurang innan. Ska se den Snabba cash. Ska va bra har jag hört och dom som läst boken säger ju att den va jätte bra, så det ser jag fram emot! Idag sov jag lääänge, riktigt skönt och behövligt. Sedan var det hopp in i duschen för att skrubba mig innan jag skulle iväg och sola. Vill ju bli av med all gammal, lös hud (fy så äckligt det lät) innan jag fördjupar och bättrar på brännan rejält :) Ursäkta att jag tjatar men bara två veckor kvar exakt idag, två veckor tills planet lyfter!! Helt otroligt.

Kommentarer
Postat av: julia

Fest nästa helg sändru?

2010-01-24 @ 14:02:08
Postat av: Sandra

SJÄLVKLART Dudaa, sista helgen i sverige på två månader ska endast vara vit i snöväg för min del kan jag lova ;) Du är med mig i hope? :)

2010-01-24 @ 15:13:16
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Julia

haha du är ju rolig :) aa det skulle jag tippa på ;) några planer än sålänge hehe?

2010-01-24 @ 18:11:37
Postat av: Sandra

du ska med, punkt slut. hehe :) nope inga planer planerade än sålänge, men får väl höra runt lite om folkär sugna :D har du ört något?

2010-01-24 @ 18:16:16
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: Julia

hehe ok ;) aa det låter bra det!

2010-01-24 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0