Everyday life

Allt är som vanligt. Jag jobbar på och på de flesta kvällarna är det träning som gäller. Inget vidare intressant vill säga. Men är ju näst sista veckan på jobbet nu och veckan därefter ser min vardag allt annat än likadan ut. Eller okej, kanske ingen större variation. Antar att våra aktiviter inte kommer sträcka sig långt utanför sol, bad, shopping och party, (i Asien iaf) men ändå. Skillnad på enformighet.. Jag längtar ihjäl mig typ!
Men nu är det lite mys med systra min som gäller. Lite lyx i vardagen kan man ju allt unna sig ändå! Puss på er


Kommentarer
Postat av: jullan

jag är så himla lycklig för din skull sandris :D du kommer få det så nice.. när kommer ni hem nu igen..? tänk om vi inte ses innan jag åker ;)mohaha

2010-01-21 @ 09:21:12
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: jullis

braaa, jag KANSKE åker den 18 april.. men var kan jag inte säga här, för det är lite hemligt fortfarande! :) men vi kan la höras? <3

2010-01-21 @ 21:42:40
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0