Gårkvällens mysigheter






Va en riktigt mysig kväll igår med Joanna. Först mycket god mat på Golden Elefhant, sedan snabba cash på bio. Enda tabben var väl att vi satt längst fram.. Fick ligga ner och titta plus att bilden var för stor när man satt så nära så man kunde inte se allt samtidigt. Hehe, aldrig mer längst fram säger jag bara. Men annars var filmen as bra! Vi hängde inte med riktigt alltid bara, med alla dessa namn hit och dit.
Nu är jag nere i Halmstad igen och laddar inför min sista jobbvecka på länge. Lär bli en tuff sådan för som jag förstått kommer det bli en hel del övertid också..
Snart tänkte jag vara snäll och laga lite mat här, för en gångs skull är det inte jag som är den trötta i familjen idag... Ha de gött! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0