Only one month left as a teenager..



Underbart, idag är det bara en månad och en dag kvar tills jag fyller 20. Kanske kommer jag känna mig lite mer vuxen, kanske inte. Tonåren kan man iaf lägga bakom sig och istället öppnas nya dörrar. Ja systembolagets iaf, höhö. Lite surt att man inte får hänga på låset när det öppnas på sin bemärkelsedag, som man alltid tänkt. Men va fasen, Bali och en paraplydrink i handen funkar som en helt ok tröst för mig. Redan idag ska jag faktiskt firas litegrann då vi ska ha släktkalas. En riktig 20-års fest hade man ju egentligen velat ha också, så om någon är på kan jag lova att det bjuds på  både mat och dryck i mängder för den som pallrar sig ner till våran bungalow i Bali.. Om inte, får de bli något när jag kommer hem i april. Ja, så säger vi istället! Nu åker vi hemåt tranemo, ha en bra fredag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0