Afro power dans



Jag är helt lyrisk. Jag har verkligen hittat träningspasset för mig. Jag säger bara afrodans- fy bubblan så kul! Trots att det är jätte bra träning så kändes det inte ens som träning. Var bara hur häftigt och roligt som helst! Nu vet jag vad jag kommer ha för mig varje tisdagskväll det kan jag lova. Annars har jag jobbat som vanligt idag och jag känner att denna veckan kommer bli riktigt dryg. Var helt säker på att det var onsdag idag men ikke. Vill ha helg nu nu nu! Och vore ju inte fel om desperate housewifes kunde börja snart igen också. Finns ju inget roligt på tv nuförtiden. Jaja, trevlig kväll på er. Kram 

Kommentarer
Postat av: julia

Paradise Hotel kl. 22, på 6an!

2010-01-12 @ 20:14:46
Postat av: Sandra

haha just de ja julia, tack för tipset :)

2010-01-12 @ 20:32:56
URL: http://sandrahenning.blogg.se/
Postat av: julia

inga problem haha ;)

2010-01-12 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0