Kuala Lumpur

Flog till kuala lumpur igar for shopping i china town. Fick aven tips om ett gigantiskt shoppingcenter, time square shoppingcenter, och sjalvklart ville vi testa det ocksa. Typ tio vaningar, fullt med affarer, kryllade av kineser och sag i princip likadant ut overallt, sa tror ni vi kande oss vilse eller? Men hittade iaf lite fynd, bl.a ett par converse for 115 spann, de ni! Efter shoppingcentret akte vi till twin towers som ar bland dom hogsta tornen i varlden (tror jag, har iaf varit det) och det var riktigt haftigt att se med alla lampor och allt. Sedan var det china town for hela slanten och fyndandet fortsatte, trodde dock att vi skulle hitta annu mer for har en del pengar over, men ar anda nojd! Forsokte lagga in lite bilder har nu, men det gar inte. Minneskortet ar tomt enligt datorn, sa jag hoppas verkligen inte att jag lyckats radera korten... Javla skit isf!!
Snart drar vi vidare till flygplatsen for att flyga till Bali vid tre-tiden. Far hoppas att vi far sitta jamte varandra denna gangen. Kan ju saga att Bella hade maximal otur igar.. Ha de fint, puss


Kommentarer
Postat av: M

i love you

2010-02-18 @ 13:52:29
Postat av: jullan

hoppas inte du raderat korten, men det skulle vara sååååååå typsitk dig ;)

2010-02-18 @ 22:10:52
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

Åh vad jag så gärna vill vara där nu! :O

Shoppa å allt! Skulle vilja ha en cupcake

tsihrt ;D hahah. Eftersom jag älskar att baka sådana! kram o ha det bra! Hälsa bella!*

2010-02-19 @ 20:19:07
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
Postat av: Emilia

fy fan va gött ni har det era stekare=) ha det bäst, gör inget som inte jag skulle göra;) puss på er

2010-02-19 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0