Catching some waves



Jag sager bara surfning, fy fasiken sa kul! Jag och Bella var hur nervosa och radda som helst innan men sen var det bara kul. Okej, det var inga jatte vagor. Och okej, vi gjorde inget mer avencerat an att sta upp pa bradan men anda. Jag trodde helt arligt att att jag inte skulle klara ens det! Blir mer surfning innan vi aker vidare det kan jag lova :) Och jag har fler bilder ocksa, bevis pa att vi star upp men klart som fan att dom inte gar att lagga upp.. Inte nu iaf, men ska forsoka igen nasta gang!

Imorgon har vi typ hyrt en taxi over dagen som ska ta oss till lite fina strander och sadant, sa det ska bli kul att se lite mer av Bali an bara Kuta. Jag menar stranden ar inte direkt nagot att hanga i granen har om man tanker vit sand och turkost vatten utan det ar snarare vanlig sand som i Sverige men till och med fulare vatten pa grund av all sand som aker runt i vagorna.

Igarkvall blev det lite ol, moijitos, dans och annu en moppefard hem. Vi hade det riktigt kul och borjade kvallen med skon live musik innan vi gick vidare till lite olika dansstallen. Tyckte dock att det var lite val mycket Balineser ute igar. hehe. Dagen har spenderats degandes pa hotellrummet och kollat en massa daliga filmer. Regnade som satan pa morgonen men sen resten av dagen kan vi inte skylla pa vadret...

Hoppas att ni hade en rolig lordigkvall ocksa! Puss pa er


Kommentarer
Postat av: julia

ni kan ju alltid skylla på att ni tänker på rynkorna haha..

2010-02-28 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0